Як брендувати міні-маркет
Як брендувати міні-маркет
Сьогодні популярністю користується комплексний брендінг ритейлу – процес створення бренду міні-маркетів та інших торгових точок або мережі роздрібної торгівлі. Всі ці об’єкти являють собою один з ключових елементів комунікації компанії з потенційними споживачами, оскільки в них відбувається контакт з клієнтами і монетизується прибуток. Міні-маркети займаються реалізацією всіляких послуг і товарів і виступають в якості одного з найважливіших рекламо-іміджевих носіїв. Приваблива концепція дизайну і потужний бренд – гарантія успіху вашої справи.
Головні особливості
Ключова особливість ритейл-брендінгу полягає в розширенні спектра завдань всіляких класичних комунікацій компанії. Це створює специфічну атмосферу, яка відображає основні цінності бренду. Брендовий простір охоплює створення унікального дизайнерського інтер’єру в закладі, створення іміджу компанії в середовищі мегаполісу, навігаційних деталей бренду.
Головні напрямки брендінгу міні-маркетів полягають в створенні незвичайної концепції його дизайну. На принципи створення оформлення об’єкта впливає формат роздрібної торгівлі, особливості сприйняття споживача в кожному окремо взятому випадку і специфіка поведінки людей, які відвідують цю торгову точку. Ритейл-брендінг направлений на створення високоефективного дизайнерського проекту, збільшення прохідності, залучення цільової аудиторії і, як наслідок, підвищення доходу з бренду.
Етапи розробки ритейл бренду
Процес брендування міні-маркету складається з 9 етапів:
-
Маркетингове дослідження. Насамперед маркетологи досліджують специфічні особливості ринку, аудиторію, аналізують конкурентів і на основі отриманих даних формулюють маркетингові цілі.
-
Проведення внутрішнього аудиту бренду. Фахівці аналізують міні-маркет для визначення його плюсів і мінусів, філософії, місії.
-
Виготовлення корпоративної стилістики та дизайну логотипу.
-
Розробка дизайну інтер’єру. Дизайнери створюють кілька концептів оформлення простору бренду.
-
Вироблення дизайну для різних відділів міні-маркету.
-
Поділ простору торгової частини приміщення і планування руху потоку клієнтів.
-
Створення стандартів дизайну вітрин, норм мерчандайзингу та викладки товарів.
-
Вироблення дизайну вітрин, цінників і інших подібних елементів.
-
Виготовлення оригінального дизайну для головних носіїв фірмової стилістики.
Всі ці правила зроблять ваш міні-маркет легко впізнаваним, і приверне до вас увагу відвідувачів.